Công việc này đã hết hạn nộp hồ sơ rồi !

Tuyển dụng Kế toán công nợ

Công ty Cổ phần Bản địa hóa GTE
Xác thực tại sanketoan.vn
Ngày đăng tin : 1 tháng trước Lượt xem: 157 Mã tin: SKT30509

Mức lương : 13 - 15 triệu

Kinh nghiệm : 3 năm kinh nghiệm

Trình độ : Tốt nghiệp đại học

Phần mềm yêu cầu : Không yêu cầu

Vị trí công việc : Kế toán công nợ

Số lượng cần tuyển : 1

Giới tính : Không yêu cầu giới tính

Độ tuổi : Không yêu cầu

Địa chỉ : Quận Đống Đa - Hà Nội

Địa điểm làm việc : Tầng 25, Mipec Tower, 229 Tây Sơn

Chia sẻ tin tuyển dụng hữu ích

Chia sẻ thông tin hữu ích

ỨNG TUYỂN NHANH

Vui lòng bấm nút "ỨNG TUYỂN NHANH" để ứng tuyển vào vị trí công việc này.

Mô tả công việc


We are looking for 01 AR Accountant cum Admin to join our expanding team. Please see the details below:

Job Description

Accounting (80%)

  1. Invoicing and Billing:
  • Generate and send out invoices to customers.
  • Collect relevant documents to income to prove the accuracy of AR.
  • Ensure accuracy of billing information and resolve any discrepancies.
  1. Monitoring Receivables:
  • Keep track of accounts receivable aging and outstanding balances.
  • Reconcile accounts receivable ledger to ensure accuracy.
  1. Customer Communication:
  • Contact customers to follow up on overdue payments.
  • Respond to inquiries and provide necessary information.
  1. Reporting:
  • Generate and analyze reports related to accounts receivable performance.
  • Provide weekly/monthly updates to management regarding the status of receivables.
  1. Credit Management:
  • Evaluate the creditworthiness of new and existing customers.
  • Set credit limits and terms in collaboration with the credit department.
  1. Collaboration:
  • Work closely with other departments, such as sales and project management teams, to address customer issues and concerns.
  • Collaborate with the finance team to ensure accurate financial reporting.
  1. Compliance:
  • Ensure compliance with accounting principles, company policies, and relevant regulations.
  • Stay informed about changes in accounting standards affecting accounts receivable.
  1. Process Improvement:
  • Identify opportunities for process improvement and contribute to the development of more efficient procedures.

Administrator (20%)

  • Purchase stationery and other office equipment.
  • Prepare for monthly birthday parties and other celebration occasions.
  • Perform other administrative tasks as required by the manager.

Yêu cầu công việc


  • Graduated in Accounting Major.
  • Minimum of 2-3 years of experience working at the same position.
  • Comfortable with written English.
  • Good knowledge of Vietnamese tax law.
  • Proficiency in Microsoft Office, especially Excel.
  • Self-motivated with the ability to work with minimal supervision.
  • Preferable candidates would have:
    • Experience in the service industry.
    • Proficiency in MISA accounting software.

Phúc lợi xã hội


  • Competitive compensation package
  • 13th-month salary.
  • Extra Healthcare Insurance, year-end bonus and oversea company trip.
  • 12-16 annual leave days; 10 days of paid sick & career’s leave.
  • Professional training, an opportunity for knowledge and skill development.
  • Active, friendly, challenging and international working environment.
  • 5 working days/week.
  • Other benefits in compliance with Labor Law.


Hạn nộp hồ sơ: 26/08/2024

NỘP HỒ SƠ

Vui lòng bấm nút "NỘP HỒ SƠ" để ứng tuyển vào vị trí công việc này.

THÔNG TIN THAM KHẢO


Địa chỉ liên hệ:

Tầng 25, Mipec Tower, 229 Tây Sơn


Việc làm tương tự

Công việc này đã hết hạn nộp hồ sơ rồi !

Bảng giá sàn kế toán

Để tuyển dụng hoặc tìm việc hiệu quả . Vui lòng ĐĂNG KÝ TÀI KHOẢN hoặc ĐĂNG KÝ TƯ VẤN để được hỗ trợ ngay !

XEM BẢNG GIÁ
Đăng ký tư vấn x